lördag..

åh vad trött jag är. somnade runt 2 kanske, sen vaknade jag runt halv 6 (gör det ganska ofta faktiskt, ugnefär samma tid hela tiden. tv:en var på, även om jag hade stängt av den. ganska läskigt..) fast jag somnade om och vaknade hela tiden tills klockan tolv då jag gick upp på riktigt.
sen såg jag en kommentar om att jag hade dissat någon? förstår inte ens vad dem menar.. förklara gärna mer!

lite om igår också, jag skulle ju träffa Hanna på allum. Sen så visste jag inte mer. Men då kom Ebba och LinneaL också. Sedan efter en kvart kom nea, några åt på kinan och så vidare. Vi stack till gården och så. Sen då skulle Ebba och LinneaL hem tidigt :( då kom Filip och Andre. Sen så skulle jag och nea hem men Filip höll kvar mig i allum.. snällt. aja :(

ska iallfall dra till bussen snart. ska med halv 6 bussen och träffa någraaa. blandannat Linnea och Hanna. Haha. Sen tror jag vi sticker hem till någon och tar de luuuuuuuuugnt. soft.

en bild ifrån förra helgen då Ebbalina och Linnea sov hos mig. Dagen/morgonen efter så plattade vi Neas hår och så jö...


pallar inte rotera..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0