Dag 7 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.



först och främst skulle jag lägga in en massa pengar på mitt sparkonto. det kommer jag ju använda sedan när jag blir 18plusare för att köpa saker.

sen så skulle jag betala av en del saker som är liiite privata.

sedan skulle jag faktiskt köpa en till hund. men jag kommer alltid älska Therry mest. jag skulle köpa en liten råtta. gissa vilken ras?!

sen så skulle jag ta med mina vänner och kanske min och deras familjer till fjällen och åka skidor!!

sedan skulle jag åka iväg i ungefär en månad med mina vänner + deras familjer till något riktigt varm ställe. typ Thailand? jag måste verkligen iväg ifrån Sverige. helst nu, helst snabbt och helst längeee! fett nice.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0