tisdag kväll..

veckorna går så snabbt! när tisdagarna väl är över (gosh vad jag hatar söndagar..) så går allt sedan så snabbt. jag menar, tisdagarna är ju dem längsta och segaste dagarna på veckan. det är lixom inget kul, förutom typ dansen och svenskan.. sen är det redan onsdag. då har man nästan bara roliga lektioner, näästan. jag slutar ett. ja sedan är jag alltid med någon på onsdagar (oftast hanna.. ahhaha) då är redan den dan över. då har halva veckan gått typ. och sedan är det torsdag, som går sååå snabbt. roliga lektioner hela tiden (förutom sista.. blöö spanska!) sen så drar man till mormor och morfar och käkar och kommer hem runt 5 och då duschar jag och somnar dirket. ja vad händer efter torsdagen då? fredag. ja då är det veckans bästa dag. då är det redan helg. är det bara jag eller går allt, livet för fort?

jaja nu sitter jag här med min lilla yoggi till kvällsmat. och så kollar jag på family guy och lyssnar på musik som påminner en om sommaren - som lär bli bäst!! jaja. och jag funderar fortfarande på vad jag ska ha på mig på fredag.. lär nog bli ett par shorts med leggins under. och vad ska jag ha över till är ju en riktigt bra fråga. men jag kanske hittar något i stan.. om jag drar dit imon vill säga..

funderar ändå på om jag ska ta med min söndriga kamera på fredag..? den tar uju fortfarande jätte bra bilder asså, men skärmen e ju lite fail.. men bilderna pluppar ändå upp på datan.. eller?


faktiskt en gammal bild.. typ sommar 09..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0