onsdag

Gud vilken skön dag det har varit. Först sexualkunskap, roligt. Vi kollade film om oss tjejer. Sedan hade vi svenska, skit kul. Vi skriver ju om kärlek som sagt. Jobbigt ämne sometimes.. :( jaja, sen drog klassen till Kulturum och kollade någon musikal eller något? Haha faktiskt ganska kul. Massa andra klasser var där, typ 8F i lexby, en klass i Furulund (gamla klasskamrater) och Malin och Neas klass i Björndammen. Sen vart det något ifrån sävedalen också. Men skit samma..

Sen nu är jag hemma, med min choklad. Helt ärligt, det är det enda jag äter om dagarna.. jag har ju dratt ner med maten, hihi. Så vad jag har ätit idag är 2 rostade mackor till frukost (måste äta frukost!!) sen en drickyogurht till lunch och middag.. sedan lite choklad som fixar mitt choklad beroende!

Jajaaa, vad mer..? Jo ska snart in till stan med Hanna och Nea. Kuligt, ska se om jag hittar en söt topp till fredag. Såg förut när jag va på allum en jätte fin blå grej ifrån Hm. De kanske blir något? Aa, men kanske inte till fredag men den får la säkert följa med mig hem. ♥

jag drar med hel bussen till allum. träffar hanna och nea, sedan så kanske vi ska träffa OliverE och Erik ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0